środa, 4 czerwca 2014

Łabędzie


Już kiedyś pisałam, że uwielbiam eksperymentować z papierem czerpanym, więc i tym razem spróbowałam czegoś nowego, a mianowicie embosingu. Wytłoczyłam elegancką ramkę z bardzo oryginalnym tłem na delikatnym papierze czerpanym ze sklepu Namaste.
Jestem bardzo zadowolona z efektu, bo obawiałam się się czy papier się nie podrze. Jest wszystko w porządku :)))
Zaproszenie zrobiłam z białego i niebieskiego papieru czerpanego oraz ozdobiłam je gotowymi perełkami.




                                                              Pozdrawiam serdecznie
                                                                            Doris


Wykorzystane materiały :



2 komentarze:

Eliza Art pisze...

Niesamowicie wyglądają te łabędzie na tle niebieskiego wytłoczonego papieru, Pozdrawiam

IWA pisze...

Cudne!