czwartek, 22 maja 2014

Tag na narodziny

Witam,
tagi to bardzo wdzięczna forma z racji tego, że możemy nie tylko cieszyć oko stawiając go na komodzie, ale również możemy go zawiesić! Mój dzisiejszy tag przygotowany jest specjalnie dla maluszka, który nie dawno przyszedł na świat. Rodzice mogą zawiesić ów prezent nad dziecięcym łóżeczkiem.  Włożyłam w niego wiele ciepła, więc myślę, że i maluchowi się spodoba :) W celu jego wykonania użyłam niebieskiego papieru czerpanego jako głównego tła oraz żółtego papieru czerpanego idealnie podkreślającego kolory na tagu. Zielony papier czerpany zużyłam na subtelne liście, a z białego papieru czerpanego wykonałam te oto urocze kwiatuszki. Wszystkie użyte przeze mnie papiery znajdziecie w specjalnie przygotowanym zestawie 5 kolorów TUTAJ.


 


Pozdrawiam serdecznie


Materiały wykorzystane:

2 komentarze:

mosia pisze...

świetny tag!

Rachel pisze...

jest cudny...a te kwiatuchu...rewelacyjne:)