sobota, 8 marca 2014

Było "black and white" - ja dokładam "red"

Czyli black, red, white - i wcale nie chodzi mi o meble. 
Czarny, czerwony, biały. To bardzo mocne i odważne kolory. Nie myślałam dotąd, że papiery czerpane można łączyć w takim zestawie kolorystycznym, mi kojarzyły się bardziej z beżem, starociową bielą i brązem. A tu proszę. W barwach czarno-czerwono-białych zrobiłam karteczkę przestrzenną. Zarówno kolory jak i forma kartki zupełnie dla mnie nowa, ale przyznaję, że zabawa była przednia i mi osobiście bardzo się spodobała (zatem będą jeszcze inne próby).
Bazę kartki wycięłam z białego papieru 30x30 , który jest sztywny i gruby (doskonale nadaje się do tego również  ten biały papier gramatura 260gr).
Papier czerwony i biały to wersja z tłoczonym wzorem, więc jest dodatkowo bardzo dekoracyjny. Do użycia czarnego dopiero się przymierzam- tu w zastępstwie inny scrapowy.

Tyle z racji wstępu, przejdźmy do rzeczy - oto kartka w pudełku, albo kartka - pudełko we własnej osobie.

black, red, white






Polecam papierki i karteczkę i życzę dobrej zabawy!



materiały wykorzystane :

http://www.namaste.com.pl/index.php/action,products,id,5,sub,34.html

5 komentarzy:

Szaneta pisze...

Piękne i bardzo inspirujące,aż zachciało mi się nauczyć tej formy.

Eliza Art pisze...

Witaj! bardzo ciekawe kolorki i pudełko wyszło elegancko. Pozdrawiam i zapraszam http://elizaart.blogspot.com

Ti-Tinka pisze...

strasznie podoba mi się ta forma kartki,
a sama karteczka wyszła prześliczna ;)

DOBROSŁAWA pisze...

Rewelacyjna kartka

AnnaT pisze...

Super kartka-pudełko :) Widzę, że pomysł zaraził dużo osób :) Fajnie, bo każdy dokłada coś od siebie:) Bardzo podoba mi się zastawienie kolorów :)